Решење:
хибридне аутомобиле уштедети енергију на два начина:
1.би складиштења енергије из прекида
2.би ангажовање гаса мотор само у својом значењу најефикаснији рад РПМ да ће систем укључе мотор гаса углавном на циркулисе брзине (близу најефикаснији мотора РПМ)
Након што је рекао горе, вожња у граду готово никада не стигне до вас ефикасну РПМ.
Такође, тачно је да иста енергија која се складишти у батерији возила за представке је потребно да се генерише Цхемиц енергије. Кул ствар је да загађење буде изван града, а не у граду. (Као у Сан Франциску, електрични аутобуси генерише исту загађења као гасна аутобуса она једноставно није у граду.
Такође можете додати да електрични мотори су много тиши онда гасним моторима.
Дакле-све у свему-И хибридног предности су видљиви у градској вожњи
томцхи
Гаса километража хибрида за неке је боље у граду, јер они троше више времена користећи свој електрични мотор уместо гаса свој мотор. Већина хибриди имају батерије пакете који се терете оним што се зове "генеративна разбијање". Уместо успоравање са традиционалним кочења, ови аутомобили сачувате неку од енергије из кочења у батерији. Онда, када је светло промене и ауто креће поново, енергија складишти у батерији може да се користи за кретање аутомобила, или помажу мотор у кретању аутомобила.
У граду овај ефекат може бити израженији због више честих заустављања и стартинг.куестион ...
Постоје два разлога зашто је поменути већ - користећи енергију из прекида и коришћење гаса мотор само када може да ефикасно раде.
Још једна ствар коју треба напоменути је да за неколико аутомобила, хибридни модел аутомобила има мањи гас мотор од обичног модела (нпр. Хонда гасни мотор за хибридни модел је 1.3Л, који није доступан у моделима редовним ). Дакле, чак и без осталог, овај мотор ће бити боље километражу гаса од већих мотора.
0 comments:
Post a Comment